segunda-feira, 10 de agosto de 2009

Spoon - Me and the Bean



Uma música por dia só faz é bem!


There's A Girl In My Yard
Reading Me My Tarot Cards
She Don't Know Anything
But She's Beautiful To Me

My Eyes Are Opening Again
I See You As You're Marching In
I'll Bring You Cover When You're Cold
You'll Bring Me Youth When I Grow Old

Do You Remember When You Were Small
How Everybody Would Seem So Tall
I Am Your Shadow In The Dark
I Have Your Blood Inside My Heart



Adoooooooooooooooooooooooooooro esta música. Adoooooooooooooooooooro.

3 comentários:

mjf disse...

Olá!
E que boa musica para começar a semana:=))

beijocas

Teresa disse...

Dos sons que te inspiram não sou fã (quase nunca, aliás), mas a letra, bem vista (lida) é lindíssima. A letra também eu adorooooooooo!

joko*

:) disse...

Não conheço.